torsdag 27 oktober 2011

Äventyr bokat!!!

Åh jag är helt salig, gud va kul att få leka fångarna på fortet :D Redan börjat tänka på vad man ska ha på sig. (Ja, jag är tjej, vad hade ni väntat er)? Ska ju vara någon smidigt alltså så man kan krypa och klättra och fixa. Träningskläder kanske är bäst?!

Annars har jag lyckats med min vecka, inte fullt ut men i den grad att jag känner mig on top off the world igen. Samtidigt som konstiga grejer försöker bring me down. Med något bra kommer något dåligt liksom OCH jag är fortfarande en ur usel student. Jag MÅSTE ta tag i det!! Fick panik när jag insåg att jag har 4 veckor kvar av den här kursen, lr nu då 3 1/2... Men för att återgå till att jag är bra och nöjd med mig själv då!=)
Bodypump,core,bodystep och idag bodystep igen. Som sagt, ALDRIG SVETTATS SÅ MYCKET I HELA MITT LIV!

Wohooo Im on top off the world!!

Inga kommentarer: