söndag 2 oktober 2011

Kryssbomb

"Va heter du Camilla??!"
På bussen fick alla barnen en klubba i färdkost


Jag kände att jag behövde lite extra koll på lilltjejan!



Efter klubborna öppnades ölen



<3

Dagens Milla dokumenterades..

Mera öl
De förlovade
De heta
De ledsna ( röntgen tog vår Passoa )
Hytt invigning

Sur över att dom kondoma min fot



Till haaaaaaaaaaaaaavvvs

Party











Lördag


Bakis mat och Cola!



Milla som glömde tofsen hemma

Ungdomarna sov


Nästan alla iaf (Sanna våga inte somna för jag var vaken)!

Var iaf en toppen resa som lät mig rymma från vardagen för några hekton
Älskade,älskade vänner Tack för ni finns och förgyller mitt liv.Jag hoppas ni känner att jag ger er detsamma!
Utan er hade jag bara varit Titanic istället för en party kryssare! ;)

1 kommentar:

Sanna sa...

<3<3<3<3<3<3