söndag 2 maj 2010

BlablabLubbbBlubb

Så låter det inom mitt huvud idag. Försöker nämligen plugga eftersom jag inte lyckades med det igår, tack vara lite efter valborgsfirande om man nu vill kalla det så, men idag har jag gjort ett tappert försök och uppsatsens början är klar. Nu har vi bara hälften kvar.. OCH allt annat som ska göras, börjar få lite små panik över detta då jag inte kunnat utföra mina praktik uppgifter på jobbet eftersom det har vart lite rörigt där. jag vill inte låta skolan stress gå ut över mina goa ungar så därför har jag bara låtit det vara och ska helt enkelt fixa allt nu innan semestern. Hm och ändå sitter jag på Internet o surfar när jag har 100 saker att göra. Jag blir liksom nollställd av allt, istället för att ens hinna med och göra 100 saker tar men hjärna time out och den vill inte vara med och låtsas vara smart längre. Puuh Jag ska klara det, jag ska klara det. Har ju bara 3 år kvar sen liksom. Suck..

Måste gå ut med alla öl flaskor som står i köket med. Trots bortfallet i fredags så lyckades vi tömma rätt många flaskor och burkar ändå. Trevlich var det och jag älllskar fyrverkerier,brasa.. Längtar enormt till sommaren med grillning och bad och förhoppningsvis myyys. Min mysbarometer är nere på rött.

Näe 1 timmes koncentration till innan Jenny skulle bjuda på mat men ja.. bjuda och bjuda när det är jag som får laga den;) Ähh vi har en fin kompromiss eftersom hon diskar. Det gillar jag!

Ses inne i väggen

Inga kommentarer: