onsdag 12 maj 2010

Som värsta clownen..

..Jonglerar jag vidare. Livet bara kommer med fler käftsmällar och måsten men det är bara jonglera vidare. Min kloka Stoora kusin gav mig lite plocka ner råd och det ska införlivas men jag har fan inte tid för auto pilot just nu. Ifall det blir för tufft vet jag av erfarenhet att han tar över då jag är inne och brottas med mina hjärnspöken. Men har jag redan kommit över den tuffaste perioden i mitt liv är detta bara bagateller, som fjädrar som jag bara kan blåsa av. Eller?

Haha tragiskt flum inlägg men livet leker(utöver det). Hade en toppen lördag som höll på att krasha men som tur är har jag räddande änglar som är mina vänner. Dom fick mig att utföra en en jordbävnings shake och sen shaka vi rumpan av oss resten av kvällen. Och vet ni vad.. Det funka. Orkar inte tänka på att det inte skulle va så. Skulle bli rasande och bara så så.. jaa Näe här skulle jag ju skriva positiva saker. Jag kan ta mer semester änn vad som var tänkt.. Men vad fan händer i sommar?! Jag och Jenny snacka Gotland.. Öland..

Nu var jag tvungen att byta stycke för nu kommer vi till den största stenen jag bär på.. allt plugg. Folk är super glada för att dom är lång lediga, jag ska plugga jag. Har massa att ta igen och det får jag bara skylla på mig själv. Men kul har jag haft det:D

Såeee atteee ses inte i dimman och frågan är om vi ses över huvudtaget, jag som har så lätt för att sitta still..
Wish me good luck!

Inga kommentarer: