onsdag 5 maj 2010

Full fart frammåt

Oj den här dagen har bara svept förbi i pluggandet tecken, trots att jag varit på jobbet.
Utförde äntligen mina observationer och jag önskar ibland att jag jobbat med de äldre barnen men uppskattar mina små knoddar till max. När jag kom in till min egna avdelning igen blev jag överöst med kramar. Att de hann sakna mig på några timmar. Sådanna tillfällen som gör att jag älskar mitt jobb.

Andas ut..
Efter jobb blev det en sväng för att testa slöja med Lovisa, var ju med och fixade lägenhet så nu tyckte vi det var dags att slå till :P Träffade söta Alice med Cissi som gjorde mig sällskap hem där jag bara skulle byta böcker och sen cykla mot Ekholmen. MEN när jag ringde Anna för att höra om vi skulle cykla ihop fick jag panik, hade glömt att skicka in frågeställningarna innan 12 och gjort frågeställningar??? Visste att jag var för trött igår! Så hon lova att hämta upp mig eftersom datorn skulle med och jag skulle hinna få ner något på ett papper.

Full fart mot Vivecka där jag formulerade två välgjorda frågeställningar och vi satt och förvirra varann om uppsatsen. Nu lite klokare, så inser jag att vi faktiskt gjorde nytta, inte i rent skrivande i uppsatsen men vi var tvungna att diskutera och reda ut allt. När man skulle göra vad och vad allt innebar så nu är det bara sätta fart kan man säga.. Ops jag som har fullbokad helg alla redan.. Hmmm

Ska bara iväg och träna så får jag sätta fart sen. Inga film kvällar här hemma längre iaf. Nu är det plugg som gäller. För att när det är helg vill jag ha HELG! Glass får bli under helgen helt enkelt.

Mot Friskis... (tur att ja inte cykla) :P

1 kommentar:

Lovisa sa...

kan ju tillägga att slöjan INTE va till mig;) så ingen får nåt om bakfoten:P