tisdag 18 maj 2010

Hrrm

Ursäkta, tvungen att harkla mig.

Fan ändå sen spring rundan runt ån har halsen inte riktigt velat vara med, eller rösten snarare. Röka lite på det med har visst inte hjälpt.. Usch känner mig inte helt kry men vet inte om de är åska på G för då brukar jag få huvud värk och känna mig lite down. Är rätt kvavt ute.
Gjort alla jobb 2 do och alla till skolan skickningar( nej fan en kvar ) Måste skriva en frågeställning utifrån en bok som jag glömt bort vad den handlar om och den är på 250 sidor.. Jaja

Tror jag löst hur jag ska ta mig till skolan utan student leget nu iaf. Rabatt kortet och pass.. Måste väl funka.. Hoppas! Usch saknar min plånbok=(

Träna vill jag göra med men kroppen känns tung och ja, 250 sidor var det ja. Det är bara en av två böcker jag borde läsa idag också. plus hemtentan. Kul liv nu va;) Jiihaaa

Helgen är redan uträknad iaf. Söndagen finns kvar för skamliga förslag; )
Dags att göra nytta! zzZzz

Inga kommentarer: