torsdag 20 maj 2010

Jag har inte damp!

Hade en föreläsning med Monica Brunte idag där hon förklarade de olika lärstilarna. Att visa lär bäst visuellt, auditivt eller kinestetiskt. Jag gjorde ett test och jag lär bäst visuellt alltså med bilder och att se. Typiskt för visuella är också att vi minns ansikten men glömmer lätt människornas namn!! Hallå den "raggnings repliken" kör jag jämt!

Så jag ska:Läs, skriv anteckningar, stryk under, använd färger Visualisera Skapa bilder, tankekartor, modeller, tidslinjer, kartor Lär med hjälp av visuella instruktioner, bilder, diagram, filmer

Intressant föreläsning men det struntar väl ni i..
Ja att jag inte har damp.. Jag är holistisk helt enkelt! Så de så!

Good night

1 kommentar:

Unknown sa...

Hon är så bra :D Intressant med lärstilar också :)