söndag 30 maj 2010

Glutenintolerans

Min mage har inte riktigt mått så bra på sista tiden, svullen och ajaj. Jag har inte luskat ut vad det kan bero på. All stress kan iochförsig vara en orsak men läst på lite om glutenintolerans och vissa ölsorter är ajjabajja. Inte mycket slurpande av spendrups, norrlandsguld eller pripps tydligen, och all mörk öl men det gör ju inget, det är ju äckligt!

Fått reda på lite följd skit som kan tillkomma bara för att man har gluten.. jag är en levande,vandrande följdsjukdom hela jag känns det som, men vad är en bal på slottet.

Jag skippar begravningen iallafall. Att klara tentan är viktigare just nu. Det är på tiden att jag börjar prioritera rätt och inser vissa saker.

Dags att förbereda utvecklingssamtal sen plugga och förhoppningsvis får jag komma utanför dörren ett tag idag med.. 5 dagar kvar.. Ghaaaaaaaaaaaaaa

1 kommentar:

linda sjöström sa...

Vem är de som har gått bort? kram