torsdag 13 maj 2010

Produktiv dag

Trots de tre ölen igår var jag uppe vid kvart över sju imorse för att fixa o dona innan arbetsgruppen kom. Halv 9 började vi hugga in i uppsatsen. Tar alltid en halvtimme att prata igenom allting och se så att ingen är helt lost:P

Satt till halv fyra så vi har hunnit med en hel del och det känns bra, inte mycket kvar nu. Det tuffaste är klart! Nu har jag bara 2 andra uppgifter som ska göras i helgen.. Orkar inte plugga mer idag, kanske läsa lite till kan jag sträcka mig till, men inte mer pysslande med ord och referenser. Tar fan tid och massa kraft!

Nu till vad vill jag då göra idag, självklart kom öl förslaget men känner mig inte ens sugen eftersom jag after plugga lite igår och jag vill vara helt fokuserad imorgon så jag får allt gjort. Behöver verkligen bara få känna att jag kan andas innan pluggandet inför tenta ska tas upp igen... Begravning dagen innan med.. Puh kommer jag palla det är frågan..

Känner mig inte så pepp över huvudtaget just nu.. Gillar att bara sätta min slöa rumpa i soffan och se på mina serier. MOhahahaha lyckades locka Helen hit för lite wii sen så är jag inte helt anti social. Stackar´n hon som ville ha öl:P Jag stod emot.

Inga kommentarer: