onsdag 24 november 2010

Because of you

Fick glädjande besked från en kollega idag som fick mig att inse att mirakel kan ske, är så glad för henne och hennes familj skull. Ögonen tårades och vi firade med bakelse..

Men.. men det stora C är ett känsligt ämne för mig, trots att jag fått uppleva samma glädjande besked så varade inte lyckan för evigt men som sagt sånt är livet. Det händer oss alla. Sorg är inget som försvinner utan något man lär sig leva med vilket jag inte kan påstå att jag klarat särskilt bra.. För mycket obearbetat..

Usch det här skulle vara ett pepp inlägg om mirakel och glädje men snöade visst in mig en aning, sånt som kan hända i det här ovädret!

Nu ska ja besöka Pappa...

There’s always one reason
To feel not good enough
And it’s hard at the end of the day
I need some distraction
Oh beautiful release
Memory seeps from my veins
Let me be empty
And weightless and maybe
I’ll find some peace tonight

1 kommentar:

Le-en sa...

*kramas stenhårt*