onsdag 17 november 2010

Milla alias Pippi

Wohöö vad bra det har gått på gymmet den här veckan, ökat i massa och fått nya krafter och jag har börjat tro på Storken att jag kan mer;) Kanske för att fler än Stork kommit fram och gett mig positiv respons. Han måste ju säga att jag jobbar på bra och är stark för annars kommer han ju inte ha någon att träna med, men där ser man. Dags att börja tro lite på sig själv.

Inte rökt på hela veckan (vet att det bara är onsdag ) men ändå, ska försöka hålla i det tills på fredag och då kommer alkoholen förstöra men ska verkligen stå emot så länge jag kan. Året är inte slut än så har tid att avvänja mig :P

Nuvarande kurs tar slut i veckan och jag ser fram emot nästa: människan- kroppsfunktioner och hälsa. Kommer jag nog kunna ta till mig lite bättre än kemi, men om jag har lärt mig något denna kurs så är det att man kan lära gamla hundar att sitta. Alla pusselbitar börjar lägga sig i mitt liv, bara att visa bitar är svårare att hitta än andra..

Näe nu väntar mitt bad.. Tataaa

Inga kommentarer: