tisdag 30 november 2010

Turn that frown upside down

Hade rent utsagt en skit natt där sovrummet blev en igloo vilket resulterade i alldeles för lite sömn, upp tidigare för samtal, men vet ni vad.. Dagen avslutas med ett leende på läpparna. Känner verkligen att skoltiden gjort mig till en bättre pedagog, jag har toppen vänner och så kryddar jag till livet med lite äventyr. Fick ju leka av mig i simhallen idag också! Ja, jag blev som ett barn på nytt!!!
Så i och med detta vill jag tacka för mig och gå och lägga mig som en ny människa! Ska faktiskt läsa om proteiner som kvälls litteratur också... Det går bra nu :)

Höll nästan på att glömma..
Dagens Milla: Skulle få upp min stjärna i fönstret men sladden va lite trasslig så jag lassoade glödlampan rakt in i vardagsbordet och 5 min innan jag skulle till simhallen fick jag ställa mig och dammsuga.. Typiskt Milla, ja vad säger ni?; ) ja, bjuder på den!

Natti mina sötnosar

Inga kommentarer: