fredag 26 november 2010

Komiskt nog..

..Blev drama lektionen som skulle handla om sex och samlevnad rätt seriös samtidigt som vi fnittra en hel del! Gillar min klass, vi kan diskutera omkring det mesta och gå från seriös grupp till ett gäng fnitterlisor. Jag ångrar inte för en sekund att jag tog steget att börja plugga. Jag tycker att jag förändras med utbildningen och det är inte bara nya kunskaper som jag får ta del av utan jag har jobbat en hel del med mig själv under tidens gång.. Det är rätt intressant att ställa sig själv mot väggen ibland och verkligen gräva i ens värderingar och fördomar.. Dom finns visst där..

Vart mycket tankar i skallen på sista tiden och jag kan inte riktigt skaka av mig alla så vi får se vad det leder till, förhoppningsvis något bra i slut änden. Den som lever får se va?

Sätter en fot framför den andra och är glad för det jag har istället.. Hatar juletid, samtidigt som ja älskar´t..

Inga kommentarer: