måndag 8 november 2010

Vad är en bal på slottet..


Gjorde något dumt i helgen som bara får mig att känna mig så dum, men det försvann så fort jag hitta nästa nöje; ).

I fredags gjorde jag ju tentan och det kändes bra iaf. Hoppas på det bästa. Sedan firade klassen på tapas tapas och det var fan i mig så gött som att det knulla i mun! Mmm Mmm MM
Det hela fortsatte på Bishop och när vi var redo att gå hem ringde frugan och lockade med mig till Platå. Hehe ojoj säger jag bara.. Men sen var det ny dag!!!
Halleluja!

Lördagen bjöd på soffa och serietittande eftersom rödvinet från fredagen inte tillät mer. Tills jag helt plötsligt hade fest och Porriga Pernilla, Billiga Berit, Villiga Viola och Givande Gerd(?) ägde Atlasgatan!!! Men varför sitta här och berätta när ni kan få se! (krångel blogg) some day..

3 kommentarer:

Lovisa sa...

haha milla du vet väl att du flyttat va?

Milla sa...

haha OPs

Milla sa...

haha OPs