fredag 19 november 2010

Totally finished

Ahh så skönt.. Kursen tog slut idag och all är godkänt och klart, inga rester. Nu får jag koppla bort allt vad skola heter fram till torsdag. Lyx. Jag ska nog försöka boka in en klipptid på onsdagen eftersom jag har halva dagen friiiiiiiiiiiiii, men med min tur så behövs jag säkert på jobbet eller nått...

Det syns i lägenheten att jag har fokuserat på skola och andra nöjen istället för mitt hem. hrmm.. Inte att det är skitigt så men det är prylar överallt. Otur att vi ska äta middag här imorgon då. Eller kanske tur snarare så jag får plockandet gjort.

I helgen ska jag bara njuta av goda vänners sällskap, äta gott, dansa fuldans och bio. Tipptopp ska det bli men nu är jag hungrig. Missade frukosten idag så chopchop, sen stan. Helt energisk över att få gå på stan, så om jag har tur kommer jag hem med något fint också.

1 kommentar:

Jennifer sa...

Jaaa, vi måste verkligen ses snart! Pössssss