söndag 28 november 2010

*snurrasnurra*

Dags att snurra upp Milla igen inför kommande vecka. Återigen har jag haft en bra helg men jag har slöat alldeles för mycket idag, inte alls hunnit få upp mina adventstuff men imorgon är det en ny vecka, nya tag. Dags för en 2 do lista igen så jag får lite gjort och inte bara smiter iväg i dagdrömmar och roligare äventyr.

En sak kan jag garanterat säga. Den nya tröjan är redan en favorit!

Dagens Milla: Spillde ut cola på kompisens vita matta när jag lekte sjöjungfru med en toffel. Haha ja inga förvånade miner där inte:P

NU ska jag sova, trött som en bäver näve med kebab!!!
Nighty!

1 kommentar:

Lovisa sa...

dagdrömmar å roliga äventyr är mycke mer värt i slutändan:) lite skit i hörnen gör inget;) men om 2 do innehåller skolan så kan det kanske va en bra ide:P