torsdag 9 december 2010

Full rulle dag!


Skola 8-17 vilket innebar åka hemmifrån sju och kom hem sex, fick en kvart på mig att slänga i mig mat sen var det höckey!!! Wohoo. En av de få sporter jag faktiskt gillar att kolla på och grattis är gött. Tack bager´n!! Känner att livet rullar för full spinn just nu och allvaret med plugg börjar sätta in sina klor i min rygg såå duktig student milla dräkten på.. snart=)

Var ju inne på det här våga testa nytt och det kör vi vidare på! jag kanske är en speciell, flum, konstig, dampig flicka. (Kärt barn har många namn) men jag kör mitt race och gillar man det så gör man, om inte, fine with me. Orka lägga ner energi på annat, har itne ens tid med det så jag kör mitt race och förhoppningsvis vågar jag pröva mina vingar ytterligare för framtidens äventyr! Spännande är det, och det är så jag vill leva mitt liv.

Lång dag så nu däckar jag. Goooooo nattt !

Inga kommentarer: