torsdag 2 december 2010

Människokroppen och dess funktioner...

Shiiit hela den här kursen känns som att jag försöker lära mig arabiska, menmen är ju bara andra veckan som gått av stapeln så det kommer ordna sig, hoppas ja. Nästa vecka ska vi ha redovisning av barn och fetma, insatt.. Inte alls men Men jag har ett lugn inom mig som säger att allt kommer ordna sig. Annars känns det lite som att äventyrslivet står på paus när vinter kommer men det ska vi ordna också. Har lite upcoming events som kommer locka fram skratt. Just nu gäller det bara att njuta av det verkliga livet, klart man ska ha drömmar men det är även viktigt att leva i nuet och belysa den lyckan som finns runt omkringJag vill vara brun igen!! att allt är så mycket lättare på sommaren!! Men nya frissen har hjälpt självkänslan att stiga opp igen. Ni ska få seeee, vill färga det med dock.

Näe nu måste jag sova så jag fattar all biomolekyl och cell bubbel!
Nighty

Inga kommentarer: