torsdag 30 december 2010

I dont really care, I just wanna dance

Har haft stor shopping på jobbet och det har smittat av sig på mitt privata shopping begär också, men tur att jag hatar när det är folk över allt och kläder ligger huller om buller. Tackar vet jag H&M vårkatalog som så snällt bara finns här när man kommer hem efter en låång dag. Den ska få bli mitt sällskap ner i ett riktigt skumbad alá de lush. Jag vann, jag vann!!

Som tur är ringde Martina nyss för att förbereda mig för filmkväll, jag var fast i Mario. Kan man vara Marioberoende? Spelat det varenda dag den här veckan. I like it a lot!
Näe äta upp de yummiga left overs så väntar badet och sen väntar nog Martina!

Ps kan inte sluta tafsa på mina armar! Börjar formas precis som jag vill ha dom! Snart blir det-

Inga kommentarer: