fredag 24 december 2010

Nu det jul här i mitt hus

Första klappen som den välrullade köttbullen Storken gav till mig, ihop med pulver som ska göra mig stor och stark. Jag är ju redan Biffen men lite extra hjälp till beach 2011 har väl aldrig skadat.
GOD JUL önskar min favvo tomte som slår alla långa i skallen; ) Ytterligare ett bevis för att det är bra att vara liten!

Skämt och sido så ger julen mig blandade känslor och iår har jag haft svårt att hitta julstämning men alla mina älskade vänner, mysiga glögg stunder och allt julbakande har fått mig att inse att livet har så mycket skoj att erbjuda. Istället för att leva i det förflutna eller oroa sig över morgondagen så ska mitt nyårslöfte bli att leva i nuet!"Carpe punctum"

Nu måste jag duscha för annars kommer "nuet" inte ta mig till vidingsjö...

Inga kommentarer: