måndag 6 december 2010

I'm gonna love you like I'm indestructible









Nu är jag människa igen, eller snarare Milla igen. Känner mig dock lite febrig men jag hoppas att det är för städspurten jag nyss körde. Såg inte okey ut här hemma men så är det när man prioriterar allt annat än städning. TÄNK att jag storstädade en gång i veckan förrut eller lääänge sen:P Lovisa- Milla länge sen för att vara mer exakt, men då jobbade jag ju bara 75 med. Nu plugg 75%, jobba 50% fritid all weekend. Inte konstigt att jag inte har tid att fixa med lägenheten. Är en liten pedant smurf som bor i mig men brukar jag tysta ner med att pluggandet är viktigare. Såå jag ska ruscha lite till för att sedan plugga för att bli upphämtad av kollegan, för vår egna julmiddag. Tack att vi slipper julbord... Inte min favorit buffe faktiskt, hinner ju trötta på maten till jul då!

Bjuder på lite roliga kort små tjejerna fångade på mig i Motala.. Attans. Dom gick och sa att det var min tur att vara under bordet, believe it or not men jag har vart rätt duktig flicka när jag lekt med de små men som sagt nu var det visst min tur. Och lyckades gjorde dom väl kan man säga om man tittar på korten:P Ops


2 kommentarer:

Lovisa sa...

äh lite skit i hörnen skadar aldrig;)

Sanna sa...

Du var till och med PÅ bordet ;)