torsdag 10 februari 2011

Äntligen hemma

Middagen fick bli äggröra och crabfish. Blev så sugen på det under genus föreläsningen som för övrigt inte gav mycket nytt men jag vet en bok jag tycker vi ska köpa in iaf. Dessutom avsluta hon med en historia om att små tjejer borde få höra hur det är i verkligheten och att det inte finns många kvinnliga grävmaskinister och blablabla.. Va fan låt ungarna få drömma om att bli vad dom vill. Jag känner dessutom världens BÄSTA kvinnliga grävmaskinist!!

När jag googla efter en äggröra bild så snubbla jag in på en massa kost och träningsbloggar, bara för att jag skulle straffa mig själv med att se på folk som faktiskt har disciplin , till skillnad från mig som ätit kebab idag och Mcdonalds igår. Suck, trött jag blir på mig själv ibland.. Mitt mål är ju att vara så här trimmad till sommaren!!! Jag tror jag behöver hjälp.. BIFFEEEEEN
Dessutom skulle jag behöva ha Anna anka som kommer och rensar ur mitt kylskåp och skafferi för där har jag mina socker gömmor.. Ops
Milla beach 2010???

Efter en lång dag och ett jobbigt samtal med mamma och ett sötsug som heter duga ska jag faktiskt gå ner och ta en cigg. Vet jag är dålig och blabla. Jag kan inte kämpa mot allt samtidigt!
Sedan väntar en artikel om lärarlegitimation som jag ska måla naglarna över när jag läst den färdigt, samtidigt som jag har Criminal Minds i bakgrunden och mio katalogen brevid.. Nej, jag har inte lugnat ner mig än Hitler Sanna!!!! Och du Sanna... VATTEN!! If you want in.. Ge mig en plats;) Mohahahahhahahahahahhaa

1 kommentar:

Sanna sa...

Men vafan nu är du oschysst ;)
Men vi snacka lite Hana och jag och vi vet fan inte hur vi ska göra för Liselotte o Mattias har genom Hana fått en plats i min bil. Går ju visserligen att åka en liten extra Milla i bilen ;)