söndag 20 februari 2011

Toastmadame kom fram!

I fredags blev jag skolad i alla mina uppgifter inför Marcus och Marias stora dag och jag är hedrad. Kommer bli kalas skoj och deras bröllop kommer vara det kalasigaste jag varit på!;) Men nu börjar den svåra jakten på den perfekta klänningen och jag har letat efter en prototyp hela morgonen. (har faktiskt varit vaken sen 9) Går inte sådär jätte bra, men jag har hopp för allt annat kommer bli perfekt!

Anledningen till att jag varit vaken sen nio är att jag hade pyjamas party med Jenny igår, behövde en vän efter en jobbig dag. Vi diskutera bl.a att vi vore ta vara på våra braiga dagar lite bättre så att dom dåliga inte tär på krafterna på samma sätt.

Det braiga med lördagen:





1 kommentar:

Majjabajja sa...

Kul att du känner dig hedrad! Det gör vi med, att ni tackade ja och är superpeppade inför dagen D. Vi är mycket nöjda med vårt val av toastmaster/toastmadame!
Kalasigaste...låter toppen!
Du kommer garanterat hitta din klänning, en skönhet klär i allt!
puss & kram