torsdag 3 februari 2011

Det ska bli värre innan det blir bra..

Japp försökte fixa till allt det felaktiga med skolan idag för att inse att det var svårare än jag trodde. Har inte fått deltagit i två obligatoriska moment som behövs för att få fortsätta nästa termin.. Har jag deltagit.. JA.. har det blivit fel ändå: JAAAAAAAAAAAa. Blev jag förbannad: JAA
Nu har jag sprungit runt hos alla ansvariga med gråten i halsen och försökt hitta någon som kan hjälpa mig lösa den här jefla labyrinten och ja.. Bollen är i rullning. Suck
Allt kommer att lösa sig och självklart får jag gå kvar i skolan men MEN så onödigt arbete för något som inte ens är mitt fel. Känner mig helt matt i både kropp och sinne och jag höll på att vifta med min vita flagga för att erkänna mig besegrad men MEN... Dom visar räddningspatrullen på disney channel och det fick mig på bra humör igen :) på samma sätt som en söt liten ängel fick mig på bättre humör igår. Vet att jag kan va jobbig men du är fan i mig rjätt bra att ha alltså ; )
Thank u

Har uppstått många faktorer som retat ihjäl mig men nu tvivlar jag inte på att det bara kan bli bättre (sämre kan de ju knappast bli). Min kusin och jag ska leka idag, min darling kommer hem till helgen, jag får gosa med hundar och bebis och jag kan bara hoppas att det här vädret håller i sig och att jag kan träna snart igen.. Jihhaaa

Sen kan vi hoppas på att vi hittar den perfekta resan och så vi börja planera årets bröllopsfest!

Näe jag har inte tid med er, räddningspatrullen ska rädda världen återigen!!
Sicka duktiga ekorrar

Inga kommentarer: