måndag 14 februari 2011

Min valentine dejt


Fick ett "jag älskar dig" av min favvo grävmaskinist imorse och tänkte bara på hur underbar hon är. Sedan kom jag till jobbet och undra vilket datum det var och tänkte inte mer på de förrän jag fick en allahjärtansdag puss över luren.. What... Alla hjärtans dag. Hade jag helt glömt bort! Som tur var hade jag redan bokat in en dejt med detta rödvinsmonster, min kära kusin vitamin. Ju närmare vi kommer varann desto mer lika inser jag att vi är! Hon säger själv att hon är vuxen och hon är ju rätt lika mig såå jag vill bli som henne när jag blir stor!
Vi har lagat mat, snackat skit och spelat Mario och snart ska jag gå och lägga mig med Charles Darwin, kan jag få en bättre alla hjärtans dag? Näe va!
Darwin säger åt alla olika arter att beblanda sig ikväll.
Variation förnöjer!

Inga kommentarer: