onsdag 9 februari 2011

You just gotta ignite the light and let it shine

Vart mycket nu på sista tiden och så som det ser ut så kommer det fortsätta i det här tempot, men jag måste bli bättre på att jonglera. Får ångest när jag inte hinner med allt jag vill och sen så vill jag bara ha min egen tid med slappande framför en go serie, för det är min avkoppling. Ja, jo det hinner jag med;P men är allt det andra som får komma i andra hand.. Jaja bara pluggat i 2 år, alla vet ju att jag är lite seg startad. Snart kanske jag lär mig.. Eller?

Känner mig bara som en far och fläng och släng.. Jag vill bara..
Cause baby you're a firework
Come on show 'em what you're worth
Make 'em go "Oh, oh, oh!"
As you shoot across the sky-y-y

Trots allt som jag redan inbokat på lördag så bara måste jag få shakea roompa på euro 4 ever. Måste få dansa av mig lite. Japp Jo vi ses där!

Färdig pluggad för idag och det ska jag fira med ett skumbad och lite tända ljus och lugn musik.. Ahhh

Go natt

Inga kommentarer: