måndag 28 februari 2011

Vad säger horoskopet om veckan..

Jungfrun

Kärlek: Du ägnar dig betydligt mer åt vänner och nöjen, kärlekslivet känns inte så aktuellt.

Pengar: Många spännande förslag, vissa riktigt bra och andra usla. Använd ditt goda omdöme.

Turdag: Måndagen blir lyxigt avslappnad.


Du orkar vad som helst så länge du slipper stressa och jäkta. En sak i taget är rätta metoden. Eftersom du är duktig på att planera och organisera blir detta inget större problem, i alla fall om du kan undvika att bli indragen i andras mindre genomtänkta planer. Rätt ont om romantik.


Måndagen stämmer ju bra iaf. Den är lyxigt avslappnade, so far. Men börjar bli rastlös att bara sitta i soffan, är nämligen hemma från jobbet idag för att vid 5 i morse så bytte magens innehåll plats. Blir så jävla trött på att bara för att man har gluten intolerans kan man inte få en vettig pizza!!!! Vart kan man köpa de, någon av er som vet!? Blir dålig av alla ställen jag testar, spelar ingen roll om dom gör allt från scratch eller har en färdigbotten. Inte många gånger jag inte får ont i magen efter en pizza=( Synd om mig va!


Nu får slappandet vara över för nu ska min temahandledning fan i mig bli klar! Den skulle vara klar idag men helgen kom emellan:P


Såååe dagens Milla blir nog att jag trodde att jag kunde komma undan och få äte en pizza utan ont i maggen (tarmarna)

Inga kommentarer: