söndag 6 februari 2011

Söndagen..

Dagens händelser:
Jobbat extra med Märta stjärta, promenad och slappande framför filmer har stått på dagens schema. Har suttit här med min glasstrut och chokladsås och ätit direkt ur tuben precis som en dumpad tjej i en av alla dessa hollywood filmer.. Sånt man får göra när det inte blir som man vill har jag hört.

Burlesque var faktiskt ritkigt bra, stundtals B-isch men den där snygging gjorde filmen helt klart värd att se! Varför kunde inte han komma och mysa med mig i soffan. Jag som tar hand om alla knodds hela tiden, varför kan inte han bara komma och ta hand om mig för en stund...

Näe jag borde gå och sova men ska förbereda några frågor till en skoluppgift som ska göras på jobbet imorgon.. Har lite känslan av att.. Jaja, vad är en bal på slottet.. Men nu börjar snart en ny vecka med nya tag och så som det ser ut just nu, är den redan fullbokad. And I like it!

Good night

Inga kommentarer: