torsdag 3 juni 2010

11 timmar kvar..

Sendan sitter jag där i Tp salen och ska få ner all kunskap jag fått nöta in för att kunna prestera på tentan. Det optimala inlärningssättet NEJ! Pluggat flitigt hela dagen och just nu känns det som det är fullt. Kan absolut inte allt, känns som jag kan inget men hur mycket jag än läser och skriver och lyssnar så fastnar det inte. Fick mig en tur till Berg för lite glass och sen blev det lite stångebro på vägen hem, hunnit sitta i 40min kanske men nu måste jag röra på mig igen, promenerar bort lite tvivel och hoppas på att det finns där innerst inne! Så trött, men det är bra eftersom vi åker 06:45 imorgon. Fyyy för att gå upp så tidigt MEN vad skönt när det är gjort. Hoppas nu inte dom skjutit in något konstigt underbegrepp som jag inte ens pluggat till! Det är min mardröm!

1 kommentar:

Lovisa sa...

haha jag åker fan hemifrån 6.25 varje dag. din lilla sömntuta;)