tisdag 22 juni 2010

Ajaj magge

Träningsvärk blandat med ajaj= inge kul.

Var en dag fylld av vettiga planer, isället gick jag och tog en öl på bagarns baksida. Blev så jävla förbannad när jag läste att om man inte fått tentabesked var man inte godkänd eller så har det blivit fel med regestreringen. Vaddå antingen eller, ge mig ett jävla svar! Såå nyttig igår, onyttig idag. Sen gjorde jag mormors piroger som blev mumma mumma men lite smuliga på mitt mjöl då rå och jaa, sitter nu i Kajsa och kom på att the mentalist är en bra ursäkt till att inte städa än.. Och ett bad ska vi nog avsluta kvällen med så får jag förhoppningsvis en hel natts sömn, det var länge sen. Ett under att jag funkar om dagarna

Nu är det bara skojiga händelser resten av veckan och bara en vecka kvar till semestern. I can´t wait!

Inga kommentarer: