fredag 11 juni 2010

Ahh smärta!

Har fin fin träningsvärk som gör mig lika smidig som ett kylskåp men det är en skön smärta om man jämför den mot den som jag får erfara av att bara sitta lutad över en massa böcker, så inget att klaga över.

Frukosten ligger i maggen och serierna går varma på datorn, tom. hunnit med disney channel. Den var länge sen. Börjar nästan känna mig som gamla vanliga flummot igen.

Annars är det väntas tider som står på tur, tenta, uppsats, obsevationen m.m. Aldrig varit den som haft tålamod men vad ska man göra när man är så illa tvungen att lugnt luta sig tillbaks och bara vänta och se vad livet har att erbjuda. Jo jag occuperar tiden med annat. Så snart är det dags att handla upp alla mina skattepengar på lite nya stuff, because I´m worth it! Städa måste jag verkligen göra i helgen med men jag tycker vi börjar med det roliga.
Hasta la vista, baby

Inga kommentarer: