onsdag 9 juni 2010

Dont stop beleiving!

Idag ska jag laga ordentlig mat!!!

Efter ett tufft år har jag min sista pluggdag idag. Ska sätta mig in i de olika gamla gubbarnas teorier för att bli korsförhörd imorgon, men jag är cool lugn. Dagen löste sig ju trots att vi hade missat ett mål men vi är så duktiga i min grupp att det var glasklart att det fanns med ändå! Lärt känna ett great gäng med tanter som jag aldrig hade gjort annars och nu ska jag nog börja kalla dem mina vänner istället för tanter=) Träffar faktiskt dom mer än någon annan, nästan.

För att avsluta denna dag i segerns tecken ska jag unna mig ett bubbelbad med det sista skum jag har hemma, because I´m worth it och inte låta mig eller någon annan ta ifrån mig segern av att ha klarat detta år! Jag känner mig stark och som en mer mogen, tuffare männsika.
(Hoppas bara på godkänd tenta med )

Finns ett mål till som ska ge mig en power boost till sommaren men den får ni höra om en annan stolthetsdag, för nu handlar det om att jag överlevt första skolåret!

~Bubbelbubbel, inget mera trubbel~

1 kommentar:

Linn sa...

Det förtjänar du! Super-Milla!! =)