måndag 21 juni 2010

SLUTA PLÅGA MIG!!

Kan det där jävla tentabeskedet komma så att jag vet om jag ska boka omtenta eller inte. Hoppas, hoppas, hoppas att jag klara den!!!

Annars är jag slö idag, hade svårt att somna igår, som vanligt en söndag Sen hade jag ont i magen, som vanligt efter pizza. Och dagens klantgrej måste vara att jag var cirka en centimeter från att få leka pirat med ögonlapp. Det bidde ett fint streck ovanför ögat istället.. Suck
Hade tänkt att storken skulle rasta mig på gymmet men han är gammal och behöver två dagar på sig att bli människa efter att ha supit så jag får nog gå själv.. Överväger dock att strunta i det och köra en storstäd av lyan istället. Verkligen välbehövligt iallafall.. Det bränner ju också kalorier. Får se vad jag orkar men just nu är det inget. Parkerade rumpan i soffan och det blev en tuggummi effekt, svårt att ta sig ifrån soffan.

Mycket som snurrar runt i skallen på mig just nu och det är svårt att veta varken ditten eller datten men men men, man måste våga för att vinna...

I keep dancing on my own

Inga kommentarer: