lördag 12 juni 2010

Lördag

Vaknade med grym träningsvärk och insåg att jag aldrig hann stretcha, skulle gjort det när jag kom hem, men fastnade på studentfirande i Tannefors. Fick mat och öl och en jäger som jag gav bort till bättre behövande tills Jenny ringde och sa åt mig att åka hem och duscha så att hon också skulle få sig en öl. Bara lyda och åka in till stan och öla med henne och snacka lite strunt, tills the devil Zekka och vildingen Anna kom och lockade med mig till harrys, jag hade ingen ursäkt att gå hem som Jenny så då fick jag inte de. Vi dansade och flummade och dummade oss, precis the way I like.

Tips till alla singlar där ute är att verkligen inte klä sig för utgång och stråla ut "låt mig va" Fan vad jobbigt folk det finns och igår fick jag nog höra allt. Snarare jobbigt eftersom jag inte hade samma alkoholhalt i kroppen som dem. Kvällen avslutades dock bra med vänner och mindre alkohol påverkad Mange som fick underhålla mig när jag var död och hade ajaj. Kan Milla kasta pengar i sjön- Ja.

Idag tog jag mig en välförtjänt sovautare men sen började fullrulle dagen och nu är jag sen!
Jennys 25års fest ikväll, ska bli mycket skoj trots att jag hellre vill sitta hemma i soffan framför en film med något/någon sött. Men vad är en bal på slottet?

Inga kommentarer: