onsdag 9 juni 2010

Shooting stars

Could really use a wish right now..

Hade mitt vanliga full rulle tempo och började planera in alla 2 do innan det bär av till norrköping för skola och skulle bara kolla in hur seminariet kommer att se ut.. Vad hände- fastna i soffan. Min trötthet kom ifatt mig! Var såå sugen på att springa ett varv och att jag skulle fixa med allt till den didaktiska modellen. Istället dog jag... Så nu är frågan: sova en sväng eller ut och springa?

Annars är jag störd som vanligt och min time out gav mig inte speciellt mycket, men får bara spela upp orden om och om igen i hjärnen och komma ihåg vad du tycker jag är. Nästa vecka ska jag vara tillbaks, promise. Ska verkligen köra en vilohelg så jag är redo att börja jobba heltid sen igen.. HA det är väl inget mot det jag gjort i ett år nu! Bagatell! Dags att styra upp det här så Milla kommer tillbaks. Mitt Milla power halsband är av för tillfället men snart så.

You split my heart in two, now what you´re gonna do- Fembot

Inga kommentarer: