söndag 13 juni 2010

Min lördag i bilder..











Tack Jenny och alla närvarande för en toppen trevlich fest och Maria och Mackan ni ska få taccos! Jag äter ju så mycke (tydligen) så det blir ju aldrig nått över till er ; )
Jag gillar att jag fått käk hela helgen, träffat mycket folk och hunnit med shopping av allra högsta grad. Idag har jag tagit en mys morgon med mig själv och mina gubbar och snart är jag redo för äventyr igen.
Hela helgen har vart tipp topp, fart och flängt men ändå lugn och det har blivit precis lagom med de ena och det andra har jag dragit ner på. Nu är det nya tider..
Har inte tid mer er mer, nu är det Emil på tv=)

3 kommentarer:

Majjabajja sa...

Hej babe!
Tack för igår, skoj att se dig =) Känns som 100 år sen sist...
Jag "lånade" 2 bilder av dig...du får väl skicka en faktura på dem ...haha
Vi väntar på den där tacosen...bättre sent än aldrig som man säger ;) haha
puss

sofia sa...

Hahahahah tack milla för den bilden..:D

Skoj och ses,, skulle va skoj och ses oftare.. :D

Kram på dig

Milla sa...

Du att bäst vi tar den innan du "vattnar" ner lägenheten:P Måste orka städa först bara;)

Och Sofia var typ den enda jag hade på dig, klart du skulle va me;)
Håller med, synd att ni gick hem så tidiiiigt. Får göras om, göras rätt!