tisdag 19 oktober 2010

Spontankvällar=bästis kvällar



Hade en rolig bildserie att bjuda på men nu när jag äntligen fått tillbaks min dator så segar internet. Aja skaffa annat än trådlöst Blabla Snart ger jag upp, kanske..

Idag tog jag igen från gårdagen iaf och bjöd grannarna på ett äkta desperate housewifes städande.. Haha försökte inte städa i mina troser med flit utan jag duschade ner hela mina myspants när jag skulle städa badkaret och då var jag redan uppskruvad och igång, så strumpor hotpants och t-shirt blev städutstyrseln. Men dagens bästa måste nog ändå vara när dammsugarslangen vred upp volymen på stereon och jag höll på att hoppa upp i taket av rädsla. Tur att man kan skratta med(åt) sig själv... Men som vanlig har dygnet för få timmar så nu ska jag lägga mig i badet och plugga! Wiiiieeeeeee

Inga kommentarer: