tisdag 12 oktober 2010

Me looove my computter

And I´m back in the game!! Finally funkar allt på datorn och jag får sitta och umgås med min egna HP, annat har dock runnit ut i sanden som den timmes plugg som jag skulle läsa varje dag. Men har faktiskt läst på min rast och jag har planerat att läsa lite till innan jag ska sova, dock borde jag sova typ.. Nu. Jaja vad är en bal på slottet..

Annars då, det Milliga som hänt idag var att jag höll på att cykla omkull en nisse förrut och nej, det var inte med flit, han var ju liten och tanig! Inte min smak.. Pumpbronbacken som är livsfarlig i kombon musik i öronen och distraherad av folk som jag faktiskt kände så jag tittade ju på dom ; ) Hrmm Jaja kan hände den bästa, typiskt bara att det hände mig.

Sen lite skoj för mig, ny jacka inhandlad, ny väska och så fick jag äntligen tillbaks min älskade dator. Sedan hände det igen, då höll jag själv på att cykla omkull när jag skulle till gymmet. Det där med att ta det lugnt är inte riktigt min grej, men jag kanske borde öva mer på det. det som ändå förgyllde dagen (tillsammans med mina nya saker) var ändå Couger town.. Känner mig lite som henne men då vet jag ju att det är underhållande för andra iallafall:D

Over and out

Inga kommentarer: