fredag 29 oktober 2010

Fredagsmyyyyys

Kom på värsta idén för en present till Vilmas dop på stan men sedan när jag skulle handla så kom jag på en ÄNNU bättre ide´så imorgon ska jag och Lovisa viska lite här borta i Hejdegården *pekar* Kommer bli kalas men nu ser jag att klockan har slagit- HOPPA IN I DUSCHEN FÖR FAN, tiden så jag har inte tid att sitta här. Måste äta också innan jag ska iväg och moppa golvet med Storken och dansa bootien av alla andra, vi såg ju hur det gick hos Lovisa sist när jag inte hann med en måltid innan. Mitt lugna tillstånd jag skulle infinna mig i flög lika långt bort som ett par trosor på en .. ja.. Någon-snygg-som-sjunger konsert!

Nova har fått sina Nova nappar med=) Hoppas ung f*n kommer använda napp bara:P En kollega på jobbet som gjorde ett lite fint inhopp om att alla barn inte använder napp, när jag var mitt uppe i att skryta om mitt fynd. Morr

Näe DUSCH SA JAG!!

1 kommentar:

Maria sa...

Meeeh nu blir ju Vilma nyfiken ;) Undra vad det kan vara för fint?
KRAM