måndag 11 oktober 2010

Zombie mood

Inte riktigt fått alla timmars sömn som jag behövt den här helgen och det kändes idag. Orkar inte ens tänka för att skriva ett humoristiskt inlägg så jag bjuder på något som faktiskt skulle kunnat hända tankespridda mig, men som någon annan råkade ut för idag. En man letar i fickan och hittar sin parkeringsbiljett samtidigt som frugan får uppspärrade ögon."Shit jag måste tillbaks och lämna lappen"Frugans svar blir " men då hinner jag ju handla klart". Inte så kul för en annan kanske men för mitt och Jennys tränade öga så var detta ett "Milla moment"..

Näe nu måste jag göra lite nytta, tackade nej till promenaden med Lofisa och Bagaren för att jag skulle det, så bäst att sätta fart. Coceptual Physics och Kemin stämmer väntar på mig med öppna famnar. *Gäsp*

Inga kommentarer: