söndag 31 oktober 2010

TippTopp

Har haft en great helg då jag myst med både gamla som nya vänner och testa något nytt samtidigt som jag har hållt fast vid det gamla och jaa.. Några lyckades smita undan men jag har hunnit med en hel del faktiskt. Kort kommer, har inte så mycket tid över att blogga upp för tillfället då jag slösade bort min "lediga tid" på Gossip Girl. Ops..

Bara att återgå till pluggandet igen.. Ska göra olika tester för att se att allt jag läst på förmiddagen har fastna. Hoppas. Har kommit på det bästa konceptet för just mitt pluggande iaf. Jag behöver göra något utmattande innan, som träna eller som det blev idag gå på stan :P Ok, stan kanske inte är lika bra som träning men man får ta det som erbjuds.. Mina spralliga gener vill nämligen inte sitta still så länge annars så i veckan är jag pepppepp för träning OCH pluggande inför fredagens tenta. Ska pröva mina kunskaper nu och om jag har lyckats få in kemin så ska jag pyssla med Vilmas present istället. Det är sååå mycket roligare ju!!

Håll tummarna!

Inga kommentarer: