fredag 15 oktober 2010

Mina mormor är allt bra!!!

När jag kom hem från skolan hade mormor varit här och lämnat en massa gott från det nya glutenfria bageriet! underbart gott bröd, dammsugare och chokladboll. Jag kan nästan inte ens skriva för det vattnas i munnen på mig!!! Ni kan inte förstå hur det är att få äta något man aldrig fått äta. har ju dock smakat på dammsugare men inte vågat äta mer eftersom min glutenmage skrikit Ajja Bajja!! men nu, trots 2 skivor bröd ska jag hugga in i dammsugaren och jag ska njuta till fullo! Ska ringa och berömma min min mormor för att hon vet vad jag vill ha, hon är allt än toppen mormor!!! Måste bara njuta av lite Milla tid först. Med dammsugaren;)
(Haha snuskigt det lät, eller var det bara jag)

1 kommentar:

Le-en sa...

ååhh, skapligt sugen jag blev på dammsugare då!