tisdag 5 oktober 2010

Lycka

Idag har jag bikeat omkring och haft ett leende på läpparna, inte vad jag trodde imorse när jag vakna! Eller ska jag säga äntligen somna. Vet inte om det var fönsterfixet som gjorde att jag var rädd att försova mig eller alla dessa konstiga tankar som snurrar i skallen som höll mig vaken, men dagen har varit riktig lyckad ändå.
Jag har fått uppskatting på jobbet både ifrån barn,personal och föräldrar, jag fixade min egen cykel - alldeles själv, cellprovet gick på ett kik. Men det som gjorde dagen kanske var att jag kom upp tidigt imorse och fick saker gjort! Jag har städat,diskat,rensat kläder,duschat,jobbat,cellprov,tränat, gjort middag och nu ska jag duscha för andra gången idag och sen ska jag bara va. Ska njuta av nya couger town och släppa allt annat. Ska bara betala en påminnelseräkning från lensway.. Ups

Behövde verkligen en power boost efter att ha känt mig som som som ja, att jag inte ens fanns med på världskartan, men vet ni vad.. I don´t care anymore. Det gäller att lägga energin på rätta ställen,rätt saker, rätta personer. Från och med.. Nu

Inga kommentarer: