måndag 25 oktober 2010

GOOOoo Milla

Eloge till mig idag då jag pluggat så gott som all the time från att jag kom hem från jobbet fram till CSI! Det var bara en liten utstickare till Nettans för att skälla på dom lite så jag fick lite stuff för min yber torra hud. Den gillar inte vintern... Men jihaaaa för mig. Känner mig riktigt stolt över min ihärdighet. Trots att jag så fort det blev ointressant svävade iväg till doppresent och vad jag ska köpa med till den söta Nova så lyckades jag bitch slapa mig själv tillbaks till studierna. Har bara ett kapitel kvar att läsa ur ekologi boken sen sparar jag resten till imorgon, men då ska träningen hinnas med också! Klättrar på väggarna när jag inte får rasta lös!

Näe nu ska ja bara re re re relaxa!!

God natt

(Hoppas jag drömmer om en muskulös karl som ger mig ryggmassage eftersom jag sitter på golvet och skriver det här inlägget)

Inga kommentarer: