måndag 23 maj 2011

Bara hon till vänster är till salu..

Ne så jag säger. Jag har ju inte ens frågat om jag får sälja henne?! Dessutom är hon min. Så de sååå. I fredags fick jag ha henne alldeles för mig själv, tills Pelle och maskot joina :P Och ni kan vara lugna. Jag gjorde en SÅÅÅN typiska Milla grej direkt efter jag skrivit inlägget i fredags om att jag kanske slutat upp med sådana klantiga dumheter.. Men det jag gjorde skämdes tom. jag för (ser ni ja kan skämmas) Och Sanna har faktiskt inte skvallrat än heller. Tihihii

Nu på lördag ska jag få leka med dessa båda pinglorna igen så jag kan inte annat än att längta till helgen redan nu!! Och Mys med blivande bröllopspar.. Vilken jackpot helg.. ska bara klara vardagen=/

Den här helgen finns faktiskt inget att klaga på heller. Mörners med Sanna i fredags som sluta i pappersbollskrig på Burger King, Mandas 30 (läs 23) års fest i lördags som slutade i att hjälpa Linn bära en full Kim och så söndagsmys med dvärgpatrullen som vi så fint visst kallas!

Oj nu måste jag cykla till gymme för att träffa das Storch. Han letar för övrigt efter en miljonär att träna med.. har ni hört de... Inte vilken sorts träning som helst liksom.. Ahh ahhh

L8r

1 kommentar:

Sanna sa...

Ska du inte slänga upp mig på Tradera också när du ändå är igång? ;)
Och att skvallra har jag glömt. Det är bäst jag ordnar detta ikväll!