tisdag 24 maj 2011

Sjukling..

Hej hopp i Lingon skogen.. idag när jag vakna kändes det som att jag var en Zombie, men eftersom jag inte gjorde klart det jag skulle igår med pluggandet var jag tvungen att göra det idag. Jag gick upp skapligt hinna fixa allt innan jobbet, men när jag väl öppna upp alla dokument och skulle börja skriva kunde jag inte tänka. (Mer än vanligt jaaaaa). Det var bara att inse fakta, jag skulle inte kunna jobba idag, så jag tog febern och den sa DingDing: nej det borde du inte. Trots detta tog det lång tid innan jag ringde jobbet. Jag gick och kände efter och tänkte men det kanske släpper snart.. Men till slut var det bara att inse fakta och ringa jobbet. Jag hatar att va hemma och vara sjuk! Jag har nu vart hemma en halv dag och jag är redan rastlös. Då har jag hunnit med att slö glo på tv, somnat tills för en halvtimme sen, ryckt mig i kragen och pluggat, men nu då??? Jag skulle själklart kunna studera mera men det är svårt då koncentrationen håll i sig i cirkus max 10 min.. städa skulle jag behöva göra men det är också lite svårt när det känns som jag har en vattenmelon på huvudet extra att gå och bära runt på.. Neeej det får bli lite glass på den tror ja.. Because I´m worth it!!!

Men hur fan lyckas folk bara gå hemma, jag förstår det inte. jag vill till jobbet nu!

Inga kommentarer: