tisdag 3 maj 2011

Look into the mirror who’s inside

Fullrulledag med jobb, lägenhetsvisning, träning,matlagning och plugg. Jag ska vara en bättre pluggare än igår!! Jag har lånat om böcker som visst skulle vart tillbaks på norrköpingsbibblan, läst på till seminarium, fixat kikare till torsdagens exkursion, läst på inför uppsatsskrivningen imorgon och så fort Big brother är slut så ska jag gå och lägga mig med min kompis-boken.

Äventyr överlåter jag till andra idag.. Jag är duktig!

Det har inte vart skönt att jobba ute idag!! Speciellt inte när det började hagla och snöa! Jag var en typisk kaffe fröken och sökte skydd under taket när himlen öppnade sig, men när en unge började kalla mig larvig så sprang jag ut och anordna en springtävling för att rastalös mig och barnen=) Ingen kallar mig för larvig minsann!

Jag ska köpa mig nya löparskor så ska jag börja springa också... Så laddad just nu.. behöver rastalös på det sättet med ;)

Inga kommentarer: