tisdag 24 maj 2011

Min att-göra-innan-jag-dör lista

Surfa mera=)
Lära mig spanska
Hoppa fallskärm
Back packa
Resa jorden runt
Bada med delfiner
Tatuera mig
Gå på strippklubb
Ta springnota
Bli medlem i 10,000 meters klubben :P
Skaffa körkort
Fixa Mc kort
Åka fritt fall på Skara
Besöka Thailand, bali
Bli riktigt riktigt kär
Skaffa hund
Klättra i berg
Åka helikopter
Skaffa mig disciplin
Ta examen
Skaffa barn
Åka luftballong
Skjuta med pistol
Forspaddling
Brazilansk vaxning
Lära mig bugga
Paintball på bana!
Galoppera med häst
Dyka (igen dock)
Glasblåsning
Skärmflygning
Leka på äventyrbana
Åka vattenskoter
Gå någon sorts målerikurs
Gå på opera
Dyka med hajar
Åka wakeboard
Åka snowboard
Smaka på ostron
Äta Hummer
Lerduveskytte
Lär mig självförsvar

Bara börja bocka av..
Oj nu mååååste jag sova!

Inga kommentarer: