torsdag 5 maj 2011

Exkursion dag

Ombergs utsikt
Tåkerns dopplingar

Dagens Milla har ju lätt varit att Storken lura på mig en massa vikt i benpressen för två dagar sen... När får man som mest värk då.. IDAG! Jag har knappt kunnat gå ur bussen för att benen har värkt och vi har ju inte promenerat lite idag inte! Fast det var ju mer Storkens fel. Det klantiga jag har gjort, alldeles själv var nog när jag skulle ta bilar av klasskompisen och det hade blivit ett hål i påsens botten så halva bilpåsen hamna på marken. Ops 0=)

Kom hem lite över fem och det var bara dumpa ryggan och vända i dörren för p-möte på jobbet vänta.. jag var inte direkt aktiv, men jag var fan där!

Efter allt far o fläng så upplevde jag en stark känsla av rastlöshet så jag funderade på att ta en spring tur. Jag ställde mig upp och testade att jogga lite i hemmet för att kolla träningsvärken- Det gick inte! Jag och Jenny pratade om promenad, storken försökte locka mig till han med cigg men jag hamna i soffan och insåg att det faktiskt var helt okey att bara vila rumpan resten av kvällen!

Inga kommentarer: