tisdag 17 maj 2011

Kulmården

Idag har det varit en helt vanlig dag på jobbet. Vi åkte till kolmården har tittat på massa fina djur,fikat, lunchat ute, fikat och glassat samtidigt som vi har njutit av delfinshow, sälshow, rovfåglar, linbana.. Ja, jösses så normal dag det har varit. Fick dock jobba över.. halv sju var jag hemma, skamligt va.. men vad är en bal på slottet?

Nu sitter jag här med rosigare kinder än Mors lilla Olle och bara väntar på att få sova. Om jag inte hade känt att uppsatsskrivandet börjar ticka ner så hade jag f*n lagt mig redan nu men eftersom jag vill bli godkänd så har jag liiite att göra innan jag får träffa john blund! Dessutom straffar magen mig för allt ätande så jag måste komma på hur jag kan skriva uppsats i fosterställning också, UTAN att somna! Återkommer med det spännande resultatet!

Inga kommentarer: